Campanii E-mail
Campaniile prin e-mail implica de obicei utilizarea e-mailului pentru a trimite anunturi despre afaceri, cereri, solicitarea vanzarilor sau donatiilor.
Obiectivele unei campanii de marketing prin e-mail sunt consolidarea relatiei cu clientii, fidelizarea lor, atragerea noilor clienti, o mai buna intelegere a nevoilor acestora precum si informarea lor, dar si crearea traficului pe anumite site-uri.
Avantajele sunt:
· Costurile sunt mult mai mici de transmitere a mesajelor comparativ cu publicitatea traditionala (scrisori, pliante);
· Aflarea rapida a raspunsului si eficientei campaniei prin rapoartele cu privire la numarul e-mailurilor citite, deschise, al linku-urilor accesate, etc;
· Mesajul ajunge in Inbox nu in Spam datorita utilizarii serverelor partenere Yahoo si Google;
· Selectarea automata a adreselor de mail valide din bazele de date nou create si gestionarea lor;
· Crearea automata a punctajelor pentru adresele de e-mail in functie de gradul de interes pentru un anumit tip de e-mail;
· Importarea automata din diverse surse a adreselor de e-mail.